نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی:

قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی بیش از پیش بر همگان روشن شد

مشهد- نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حمله مذبوحانه سحرگاه روز گذشته، شناخت جامعه جهانی از مردم ایران و قدرت کاذب و دروغین رژیم صهیونیستی را بیشتر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی محمدپور با اشاره به حملات خفیف رژیم صهیونیستی به چند منطقه نظامی کشورمان، اظهار کرد: تعدی سحرگاه دیروز رژیم صهیونیستی به ایران، نشان داد که زور این رژیم منحوس تنها به چادر زدگان و آوارگان مظلوم فلسطین می رسد و نه کشور و ملت قدرتمند ایران.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی قدرت رژیم صهیونیستی را قدرتی پوشالی دانست و گفت: اسرائیل از پرتاب چند ساچمه و تیر و موشک به چند منطقه محدود نظامی ایران به دنبال کسب آبروی رفته از عملیات وعده صادق 2 بود.

وی افزود: با اقدامات سحرگاه دیروز، نه تنها آبرویی کسب نکرد، بلکه بی آبرویی مفتضحانه دیگری برای این رژیم رقم خورد، چرا که مردم از ابتدای صبح پیگیر امورات و زندگی عادی خودشان هستند و شرایط متفاوتی را تجربه نکردند.

محمدپور بیان کرد: این حمله مذبوحانه شناخت جامعه جهانی از مردم ایران و قدرت کاذب و دروغین رژیم صهیونیستی را بیشتر کرد و نشان داد که مردم دلیر کشورمان هیچ ابایی از تهدید و ترقه بازی این رژیم پوشالی ندارند و فرار به سمت پناهگاه ها، از آنِ یهودیان صهیونیستی است که ذره ای هویت، غیرت و شجاعت در وجود خود ندارند.

نظرات

captcha